سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سازمان بازرگانی استان همدان : کشورهای جهان خرید کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند

رییس سازمان بازرگانی استان همدان گفت: جهان متعهد، به ویژه کشورهای مسلمان باید در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خرید هر نوع کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند.
مرداسی با تاکید بر اینکه تحریم ملتها در برابر تحریم دولتها موثر می باشد،افزود: کسانی که از غزه دورند و امکان مبارزه عملی با اسرائیل را ندارند می توانند با تحریم کالاهای اسرائیلی و کالاهای تولیدی کشورهای حامی اسرائیل، بلایی بر سر این کشورها بیاورند که موثرتر از قدرت تمام ارتش ها باشد.
وی اظهار داشت: تنها کافی است چرخ مصرف را کمی به نفع ملتها مدیریت و از حرکت این چرخ به سود ظلم جلوکیری کرد.
مرداسی تصریح کرد: ارتشی که می تواند استکبار را به زانو درآورد ارتش غیرمسلح ملتها است.
وی افزود: اگر ملتها به جای دولتهای خود کالا و خدمات کشورهای استکباری را تحریم کنند ، پتک بزرگی بر پیکر شکننده و لرزان کشورهای سلطه گر فرود خواهد آمد و توازن قدرت را به سود ملتهای ستمدیده تغییر خواهد داد.
رییس سازمان بازرگانی استان همدان تصریح کرد: ملتها می توانند، به شرطی که بخواهند و اراده کنند.
وی گفت: جریان غالب و سلطه گر توان قدرت را ازاقتصاد پرخرج خود می گیرد و اقتصاد این کشورها نیز واسبته به مصرف ملتهای دیگر است.
وی ادامه داد: دایره مصرف به دلیل حجم بالای تولید تنها به مردم این کشورها نمی تواند محدود شود و باید تمام مردم جهان، محصولات آنها را مصرف کنند تا آنها بمانند و سروری کنند.
وی گفت: اقتصاد محوری ترین و حساس ترین عنصر جوامع غربی است و تمام زیر ساختهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این کشورها مبتنی بر اقتصاد است.
وی تصریح کرد: رکود، هراس انگیزترین رخدادی است که مانند زلزله ویرانگری بنیانهای اقتصادی این حکومتها را به لرزه درمی آورد.
وی گفت: از دیدگاه این قدرتها حرکتهای آزادیخواهانه ملتها وهرگونه صدای مخالف جریان سنگین غالب دنیا هر چند کم سو و کم توان باید در زیر چرخهای عظیم رسانه ای، تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی کشورهای سلطه گر خاموش شود.

منبع وزرات بازرگانی
نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  5:19 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

 

توضیحات وزیر امور خارجه در مجلس در باره شرکت های وابسته به صهیونیستها

آقای منوچهر متکی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : هفت جلد جزوه با دو پیوست شامل اسامی شرکت های وابسته به صهیونیست ها و سهامداران اسرائیلی در شرکت های چند ملیتی اخیراً منتشر شده است .
آقای متکی روز یکشنبه (9/7/1385) برای پاسخ به سؤال آقایان ` سید محمد رضا میرتاج الدینی ` و ` حسین شیخ الاسلام ` نمایندگان تبریز و تهران در مورد دلایل عدم انتشار لیست اسامی شرکت های صهیونیستی و سهامداران اسرائیلی در شرکت های چندملیتی در مجلس حضور یافت .

ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:46 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

نماینده مجلس: تحریم شرکتهای اسرائیلی، بهترین مصوبه کمیسیون اقتصادی در سال 87

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادله تجاری دارند بهترین مصوبه کمیسیون اقتصادی در سال 87 بوده است.

ارسلان فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت قطع ارتباط و تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادلات تجاری داشته اند را از بهترین مصوبات این کمیسیون در سال گذشته دانست و در ادامه با اشاره به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ لایحه بودجه سال 88 از پیچیده ترین و مهمترین لوایحی بود که تا به‌حال مجلس انرا مصوب کرده است.
منبع ایران فردا


نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:11 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

کالاها و شرکت‌های صهیونیستی باید به مردم معرفی شوند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر تحریم کالاهای صهیونیستی گفت: کالاها و شرکت‌های صهیونیستی باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»،اظهار داشت: یکی از عوامل تقویت رژیم صهیونیستی امور اقتصادی است که راه اصلی ضربه زدن به این رژیم از طریق همین روش است.
وی گفت: تحریم کالاهای این رژیم زمانی تحقق پیدا می کند که کشور های مختلف و از جمله کشور ما این کالاها ی تحریمی را بشناسند و خریداری نکنند.
رئیس فراکسیون فلسطین مجلس با بیان اینکه لیست های مختلفی از شرکت های رژیم صهیونیستی ارائه شده، گفت: با توجه به توسعه اقتصادی در جهان و به وجود آمدن شرکت های جدید، این لیست ها باید همه روزه به روز شود و شرکت هایی که سهم عمده‌ای در آن دارند و وابسته به رژیم صهیونیستی هستند شناسایی و به مردم معرفی شوند.
میرتاج‌الدینی نقش اصلی در این تحریمها را به عهده مردم دانست و گفت: مردم نباید این کالا ها را خریداری کنند و با دولت همکاری کنند تا مانع از ورود این کالا ها به کشور شوند.
وی خاطر نشان کرد: مجلس قانونی تصویب کرد که دولت باید مبادلات و شرکت های صهیونیستی را پیگیری و از ورود کالاهای این شرکتها به کشور ممانعت کند و لیستی از این شرکت ها ارائه نماید.
وی در پایان افزود: هدف اصلی عملیاتی کردن این تحریم است و متخلفین هم باید در این راستا مجازات شوند.

لینک مطلب از وبلاگ میر تاج الدینی


نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  12:21 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

جمهورى اسلامى ایران در نشست نمایندگان کشورهاى عضو سازمان کنفرانس اسلامى در خصوص تحریم رژیم صهیونیستى، حمایت قاطع خویش را از اجراى مؤثرتر تحریم اقتصادى این رژیم اعلام داشت.
    به گزارش ایسنا، در این نشست که در جده برگزار شد، رئیس هیأت ایرانى به ریاست جلسه انتخاب شد.
    ریاست هیأت ایرانى در این نشست با ارزیابى تحولات دو دهه اخیر خاورمیانه و وضعیت جارى در فلسطین گفت: در نتیجه همبستگى و مقاومت خالصانه فرزندان امت اسلامى، امروز ما شاهد نیل به اهدافى هستیم که دو دهه قبل برخى تحقق آن را رؤیا مى پنداشتند.رژیم صهیونیستى در برابر اراده استوار فرزندان غیور مقاومت اسلامى نه تنها مجبور به تخلیه بخش اعظم سرزمین هاى لبنان شد، بلکه نیروهاى اشغالگر خود را از غزه نیز خارج ساخته است.
    در این راستا وى استفاده از قدرت خرید نزدیک به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را مهم ارزیابى نمود.
    وى همچنین با رد برخى تلاش ها براى عادى سازى روابط با رژیم اشغالگر به بهانه خارج ساختن نیروهایش از نوار غزه، خواستار پاى بندى کشورهاى اسلامى به قطعنامه هاى مربوطه کنفرانس هاى اسلامى سران و وزراى خارجه شد.
لینک منبع از روزنامه ایران
نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:46 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

<      1   2