سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغ کوکاکولا و فانتا در صدا و سیما  


در حالی که هنوز چند روزی از راهپیمایی مردم از روز قدس نگذشته صدا و سیما اقدام به تبلیغ کوکاکولا و فانتا نمود. این برنامه حوالی ساعت12 سه شنبه مورخ 23/5/92 شب از شبکه بازار در گزارشی از بازار نوشابه در کشور به مدت 12دقیقه پخش گردید.

در این گزارش که مربوط به بازار نوشابه بود تنها دو شرکت کوکاکولا و پپسی مورد تبلیغ قرار گرفت و نه تنها از شرکت های دیگر ایرانی مانند زمزم، نوشاب و... هیچ صحبتی نشد بلکه تمام زیرمجموعه های این دو شرکت مانند محصولات کوکاکولا، فانتا، اسپرایت، نوشابه های رژیمی، نوشابه های 2لیتری، 1.5 لیتری، 300 سی سی و قوطی های فلزی همراه با قیمت هر یک از آنها مجزا و کامل معرفی گردید.

در بخش دیگری از این گزارش، بصورت کاملا مشکوکی گزارشگر دو مرتبه از یک فروشنده بی اطلاع و ساده انگار سوال میکند که آیا اینها تولید داخل هستند یا خارج از کشور که فروشنده پاسخ میدهد تولید داخل می باشد. این درحالی است که بر روی نوشابه های خوشگوار اولا دو کلمه اصل و اورجینال ذکر شده، دوما بر روی نوشابه ها ذکر شده است که تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا می باشند و آقای مهدی صیادیان عضو هیئت مدیره شرکت خوشگوار اعلام نموده است که اسانس مورد نیاز خود را از کمپانی کوکاکولا شعبه ایرلند تهیه می نماید. (1)

این تبلیغ در صدا و سیما در حالی صورت میگیرد که مردم در راهپیمایی روز قدس تحریم کالاهای صهیونیستی را از مسئولین خواستار بودند (2) ، صدا و سیمای ما نه تنها هیچ گزارش یا اشاره ای به این موضوع نداشت بلکه چند روز پس از راهپیمایی پرشکوه مردم اقدام به تبلیغ این شرکت ها نموده است.

مقام معظم رهبری نیز در دیدار با آیت الله علم الهدی تاکید کرده بودند که ایران نباید به مروج کالاهای صهیونیستی باشد. (3)

پی نوشتها
1- https://www.donya-e-eqtesad.com/news/491947/  روزنامه اقتصاد نوین
2- http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920511000186 خبرگزاری فارس
3- روایت آیت‌الله علم‌الهدی از دیدار با رهبری / مشرق نیوز / کدخبر 2450


نوشته شده در  سه شنبه 92/5/29ساعت  11:33 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

گزارش تصویری/ تجمع دانشجویان مقابل شرکت نستله
جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور به منظور محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در تخریب مسجد الاقصی مقابل شرکت نستله تجمع کردند


 

ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:42 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

 

اجتماعی - اجتماع مردم اسلامشهر و درخواست تحریم کالاهای اسرائیلی / احمد صادقی

 

منبع دوربین نت


نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:31 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

به گزارش خبرنگار سایت خبری قدس ،مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال خطاب به دولت: تا وقتی آقازاده ها رسما وارد کننده کالاهای صهیونیستی هستند شعار تحریم اسرائیل بی فایده است

گوشی‌های «نوکیا» Nokia و «موتورولا» Motorola جیبهای ما را اشغال کرده است. موسیقی از ام‌پی‌تری پلیرهای «آی پود» IPod به گوش ما می‌رسد. سی‌پی‌یوهای «اینتل» Intel تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ما را می‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش می‌کند و پرینترهای «اچ‌ پی» HP مطالب ما را به چاپ‌ می‌رساند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 88/2/4ساعت  3:43 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

جنبش دانش ‌آموزی:
تحریم کالاهای اسرائیل یک تکلیف ملی است

خبرگزاری فارس:در آستانه روز جهانی قدس اعضای جنبش دانش‌آموزی در نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به دولت و مجلس خواستار اجرای قانون تحریم کالاهای صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه ‌انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این نامه آمده است:در لابه‌لای کتاب قانون جمهوری اسلامی ایران،قانونی وجود دارد که نشان از عزم راسخ یک ملت در حمایت از مظلومان و مبارزه با جور اربابان زور و زر و تزویر دارد؛ «قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین»
در بخش دیگری از این نامه آمده است:اما آیا تا به حال نگاهی کوتاه به ویترین مغازه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانی کشورمانان انداخته‌اید؟! آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه این همه کالای صهیونیستی، مرزهای ایران را در نوردیده و بر سفره‌های سحر و افطارمان چیده شده است؟ چگونه البسه‌ای که درآمد حاصل از فروششان گلوله‌های سربی بر قلب کودکان فلسطینی می‌شود را برتن می‌کنیم و با آن به نماز می‌ایستیم؟! چگونه سخت‌افزار و نرم‌افزار رایانه‌های خود را به آخرین تکنولوژی روز کارخانه‌های صهیونیستی مجهز می‌کنیم و فیلم‌های کارخانه‌های فرهنگ سوزی غرب را بر صفحه تلویزیون خانه‌هایمان به نمایش می‌گذاریم و از آنطرف فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم؟!
جنبش دانش‌آموزی در نامه خود با اشاره به ماده هشتم قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب (19/2/84) یادآور شده است:در این قانون هر نوع برقراری رابطه اقتصادی و تجاری و فرهنگی با کمپانی‌ها و موسسات و شرکت‌های وابسته به صهیونیست‌ها در سطح جهان ممنوع می‌باشد. تبصره) وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موظف است ظرف مدت یک سال در حد امکان لیست کامل شرکت‌ها و مؤسسات و کمپانی‌های صهیونیست را در سطح جهان شناسایی و به مجلس شورای اسلامی و هیات دولت ارائه نماید.
در پایان نامه تصریح شده است:تحریم کالاهای صهیونیستی نه تنها یک واجب دینی و قانونی است بلکه یک وظیفه ملی و انسانی است و می‌خواهیم بدانیم چگونه است که پس از گذشت 15سال از تصویب این قانون هنوز اقدام عملی از سوی دولت و مجلس برای تحریم رژیم صهیونیستی و حامیانشان صورت نگرفته است؟
اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مدنی دانش آموزان ایران اسلامی مصرانه از دولت و مجلس می‌خواهند به وظیفه قانونی و تکلیف شرعی خود در معرفی و تحریم بنگاه‌های صهیونیستی عمل نمایند.
منبع خبرگزاری فارسی


نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  5:18 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

 

اجتماعی / اجتماع مردم اسلامشهر و درخواست تحریم کالاهای اسرائیلی / احمد صادقی

 

گزارش تصویری

منبع دوربین نت

 


نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  3:37 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

در یک اقدام انقلابی و پس از ارائه مهلت؛

پاکسازی مترو از تبلیغات نستله توسط دانشجویان

 

دانشجویان همچنین با توزیع نوشته هایی در جمع مسافران مترو که نظاره گر تجمع اعتراضی آنها بودند، نسبت به آگاه سازی مردم در این خصوص اقدام نمودند و خواستار تحریم این شرکت ها از سوی مردم شدند. گزارش ها حاکی از آن است که برخوردهایی میان دانشجویان با مسوولا‌ن مترو صورت گرفته است.
 
رواج تبلیغ و فروش کالا‌های صهیونیستی و شرکت های حامی این رژیم در ایران، به رغم اعتراضات گسترده از سوی مردم موجب شد تا دانشجویان متعهد کشورمان این‌بار خود دست به کار شده و پس از اتمام اولتیماتوم 6 روزه به شرکت متروی تهران نسبت به جمع‌آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی نستله اقدام کنند.
ادامه مطلب...
نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:42 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

پاکسازی تبلیغات کمپانی صهیونیستی "نستله"؛

گزارش تصویری: اقدام انقلابی دانشجویان در مورد کالای صهیونیستی

 

شرکت مزبور به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده اقتصاد اسرائیل شناخته می‌شود؛ متاسفانه در حالیکه ورود کالا‌های این شرکت به ممالک عربی توسط اتحادیه عرب تحریم شده است، نستله در ایران سال‌هاست که فعالیت می‌کند و حتی در ایران (نزدیکی شهر قزوین) کارخانه‌ای نیز دایر کرده است!
 
به گزارش عدالتخانه، پس از آنکه 2 تشکل دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، در اطلا‌عیه‌ای از طرف جمع کثیری از دانشجویان تهرانی به مدیرعامل متروی تهران هشدار دادند که تا روز 22 بهمن، کلیه فضاهای متروی تهران را از تبلیغات این شرکت صهیونیستی پاکسازی کنند، صبح روز گذشته این دانشجویان با تجمع در ایستگاه امام خمینی (ره) مترو تهران در حالی که پلا‌کاردها و تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در دست داشتند، با انتقاد از اهمال مسوولا‌ن مترو در جمع آوری تبلیغات گسترده شرکت نستله در ایستگاه های مترو به این تبلیغات اعتراض کردند. 
منبع عدالتخانه  همراه با تصاویر

نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:37 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

بیانیه شماره 2 دانشجویان انقلابی؛

هشدار مجدد به مسوولین برای قطع ید شرکت های حامی اسراییل

 

لازم است دولت مردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی با جواب مثبت به خواست مصرانه مردم، ضمن غیرقانونی اعلام کردن فعالیت شرکت های حامی اقتصاد اسراییل، از ورود و تبلیغ کالاهای شرکت های مذکور ممانعت به عمل آورند.
نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:30 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

ادامه اعتراض ها به فعالیت شرکت های صهیونیستی؛

اعتراض دانشجویان و جمع آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی نستله در نمایشگاه کتاب

 

گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که در پی این اعتراض، مسوولان نمایشگاه بلافاصله بنر بزرگ تبلیغاتی این شرکت صهیونیستی را جمع آوری کرده و از مسوولان غرفه این شرکت اسراییلی خواسته اند که هرچه زودتر نمایشگاه را ترک کنند.
 
به گزارش عدالتخانه، جمعی از دانشجویان در اعتراض به تبلیغات محصولات شرکت‌های اسرائیلی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل این نمایشگاه حضور یافته و خواستار جمع‌آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی "نستله" از این نمایشگاه شدند. 
ادامه مطلب...
نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:28 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

   1   2      >