سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کالاها و شرکت‌های صهیونیستی باید به مردم معرفی شوند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر تحریم کالاهای صهیونیستی گفت: کالاها و شرکت‌های صهیونیستی باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»،اظهار داشت: یکی از عوامل تقویت رژیم صهیونیستی امور اقتصادی است که راه اصلی ضربه زدن به این رژیم از طریق همین روش است.
وی گفت: تحریم کالاهای این رژیم زمانی تحقق پیدا می کند که کشور های مختلف و از جمله کشور ما این کالاها ی تحریمی را بشناسند و خریداری نکنند.
رئیس فراکسیون فلسطین مجلس با بیان اینکه لیست های مختلفی از شرکت های رژیم صهیونیستی ارائه شده، گفت: با توجه به توسعه اقتصادی در جهان و به وجود آمدن شرکت های جدید، این لیست ها باید همه روزه به روز شود و شرکت هایی که سهم عمده‌ای در آن دارند و وابسته به رژیم صهیونیستی هستند شناسایی و به مردم معرفی شوند.
میرتاج‌الدینی نقش اصلی در این تحریمها را به عهده مردم دانست و گفت: مردم نباید این کالا ها را خریداری کنند و با دولت همکاری کنند تا مانع از ورود این کالا ها به کشور شوند.
وی خاطر نشان کرد: مجلس قانونی تصویب کرد که دولت باید مبادلات و شرکت های صهیونیستی را پیگیری و از ورود کالاهای این شرکتها به کشور ممانعت کند و لیستی از این شرکت ها ارائه نماید.
وی در پایان افزود: هدف اصلی عملیاتی کردن این تحریم است و متخلفین هم باید در این راستا مجازات شوند.

لینک مطلب از وبلاگ میر تاج الدینی


نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  12:21 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()