سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"تلاش برای تحریم اسرائیل" با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند،را منتشرکرد.

به گزارش قدسنا، انتشار اسامی این شرکتها و موسسات درحالی است که بسیاری از کشورهای جهان موضوع تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را به دلیل تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اولویت کاری خود قرار داده اند.

اسامی این شرکتها و موسسات به شرح زیر است:

 

 ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  5:40 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

برای اینکه مسیح دوباره بیاید باید منطقه خاورمیانه به قوم برگزیده (یهود) داده شود و یک جنگ عظیم به راه بیافتد."

در تدارک جنگ بزرگ نوشته گریس هالسل

 

مارگارت تاچر نخست‌وزیر اسبق انگلیس هجده سال قبل در سال 1990 اعلام کرد پس از پایان جنگ سرد بین شرق و غرب اکنون این جنگ بین بنیادگرایان اسلامی و مسیحیان صلیبی است که منطقه مدیترانه اروپا را شعله‌وار خواهد کرد.

و نیز در تابستان ???? چهار سال قبل از چاپ کاریکاتورهای موهن، نخست وزیر دانمارک پیرامون فعالیت مسلمانان به صراحت گفته بود: آزادی در کشور ما نیز حد و مرزی دارد و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که نظام ما به دست دیگران دچار دگرگونی شود. وی با اشاره به نماز خواندن کارگران مسلمان در مکان‌های عمومی و حضور زنان محجبه در خیابان‌ها گفته بود این حرکات حیات اجتماعی ما را دگرگون می‌کند.

هجمه‌ای که این روزها بر علیه اسلام به راه افتاده دسیسه‌ای فراتر از توهین است. آنها می‌خواهند ریشه اسلام را برکنند. از ???? تا ???? طی ?? سال لابی یهود و صهیونیسم بزرگترین جسارت‌ها را به اسلام کرده است. ممکن است تصور کنید که این اقدامات ضد اسلامی برای جلوگیری از رشد اسلام در اروپا صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  4:37 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()