سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزارت خارجه در نامه ای به مجلس که برای معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزارتخانه های بازرگانی و صنایع هم رونوشت شده است، شرکت های صهیونیستی را معرفی کرده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 92/5/20ساعت  12:24 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

ا پیروزی انقلاب اسلامی و مواضع شفاف انقلاب در خصوص استعمارگران و مستکبران جهان، تحریم کالاهای صهیونیستی در دستور کار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت. در ادامه تدریجاً شرکت های مختلف صهیونیستی و آمریکایی در پوشش کمپانی ها و نام های گوناگون با انعقاد قرار دادهای واسطه ای به بازار داخلی ایران نفوذ کرده که از ابتدای ورود این شرکت ها تا کنون نیز با انتقادهای فراوانی مواجه بوده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 92/5/20ساعت  12:9 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

بیرکل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام و معاون پارلمانی رییس‌جمهور با شرکت در یک میزگرد تلویزیونی، روند اقدامات صورت گرفته درخصوص تحریم کالاهای صهیونیستی در کشور را بررسی کردند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 92/5/20ساعت  12:5 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

ایران نباید مروج و حامی کالاهای صهیونیستی باشد
روایت آیت‌الله علم‌الهدی از دیدار با رهبری

در دیدار اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی با آیت‌الله علم‌الهدی ایشان توضیحاتی در مورد محصول کوکاکولای شرکت خوشگوار مشهد و سرمایه گذاران این کارخانه بیان و به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری برای حل موضوع صهیونیستی بودن یا نبودن این کالا اشاره کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 92/5/19ساعت  11:52 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

با پیروزی انقلاب اسلامی و مواضع شفاف انقلاب در خصوص استعمارگران و مستکبران جهان، تحریم کالاهای صهیونیستی در دستور کار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت. در ادامه تدریجاً شرکت های مختلف صهیونیستی و آمریکایی در پوشش کمپانی ها و نام های گوناگون با انعقاد قرار دادهای واسطه ای به بازار داخلی ایران نفوذ کرده که از ابتدای ورود این شرکت ها تا کنون نیز با انتقادهای فراوانی مواجه بوده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 92/5/19ساعت  8:38 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

چنانچه کشورهای اوپک بخواهند نفت را برای کشوری تحریم کنند، قبل از اقدام صنعت نفت، لازم است سران سیاسی آنها در سطوح بالا به چنین نظری برسد و تصمیم‌گیری کنند، آن گاه صنعت نفت اجرا خواهد کرد.
مهر: نماینده دائم ایران در اوپک گفت: تحریم نفتی حامیان اسرائیل از سوی اوپک به نظر سیاسی سران کشورهای اسلامی بستگی دارد.

سید محمد علی خطیبی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال تحریم صادرات نفت به اسرائیل از سوی کشورهای عضو اوپک که از سوی یک سازمان اسلامی مطرح شده است، اظهار کرد: سال‌ها پیش اعراب طی یک تحریم نفتی، اسرائیل و حامیان این کشور را تحریم کردند. ولی به‌ طور کلی این یک بحث کاملا سیاسی بوده که بهتر است به جای اوپک که یک سازمان اقتصادی محسوب می‌شود، در فضای سیاسی و با حضور سران کشورها مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر این‌ نکته که افرادی این موضوعات را اعلام می‌کنند در صدد انعکاس افکار عمومی دنیای اسلام هستند که به شدت از وضعیت غزه ناراحتند، افزود: افکار عمومی جهان به طور خودکار به مطالباتی می‌رسد که ممکن است ابراز شود.

به گفته نماینده ایران در هیئت عامل سازمان اوپک، در این زمینه شخصا می‌پذیرم که این یک خواست عمومی است که به نوعی اسرائیل و حامیان آن تنبیه شوند و یک موضوع بر حق و یک مطالبه عمومی در دنیا است اما باید در بستر مناسب مطرح شود.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه کشورهای اوپک بخواهند نفت را برای کشوری تحریم کنند، قبل از اقدام صنعت نفت، لازم است سران سیاسی آنها در سطوح بالا به چنین نظری برسد و تصمیم‌گیری کنند، آن گاه صنعت نفت اجرا خواهد کرد.

خطیبی تاکید کرد: به همین دلیل اگر در سطوح بالای سیاسی بین‌المللی و حداقل جهان اسلام این موضوع مورد توافق قرار بگیرد، طبیعتا بخش‌های صنعت نفت اجرا خواهند کرد.
 

نوشته شده در  دوشنبه 88/2/7ساعت  12:15 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنم با اعلام تحریم ملی سفر و توصیه به مردم جهان برای اجتناب از سفر به سرزمین‌های اشغالی و نیز تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی گردشگران در تمام نقاط جهان موضع مسئولانه خود را نشان دهیم.
فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارسال پیامی به تمام مسئولان بلندپایه سازمان‌های بین‌المللی خواستار اعلام صریح مخالفت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه از سوی مجامع بین‌المللی شد.
ادامه مطلب...
نوشته شده در  دوشنبه 88/2/7ساعت  12:13 صبح  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

سعید ابوطالب در گفتگو با مهر اعلام کرد:
طرح مجلس برای تنظیم مبادلات اقتصادی با شرکت‌های چند ملیتی / فعالیت نستله در ایران باید متوقف شود / دولت وارد میدان شود
نماینده مردم تهران از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که براساس آن، مبادلات اقتصادی با شرکت‌های چند ملیتی به‌ویژه وابسته به رژیم صهیونیستی تنظیم و در صورت لزوم محدود و یا حذف می‌شود.
نماینده مردم تهران درگفتگو با خبرنگارمهر درخصوص واکنش مجلس به فعالیت شرکت نستله وابسته به رژیم صهیونیستی گفت: هم اکنون دستگاه های سیاست‌گذار اقتصادی و سیاسی در کشورهمسو نیستند و به صورت دو کشور مجزا از یکدیگر عمل می کنند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:44 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادله تجاری دارند بهترین مصوبه کمیسیون اقتصادی در سال 87 بوده است.

ارسلان فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت قطع ارتباط و تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادلات تجاری داشته اند را از بهترین مصوبات این کمیسیون در سال گذشته دانست و در ادامه با اشاره به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ لایحه بودجه سال 88 از پیچیده ترین و مهمترین لوایحی بود که تا به‌حال مجلس انرا مصوب کرده است.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی افزود:‌همچنین لایحه حمایت از مصرف کننده و تولید کنندکان که مدتها از زمان دولت هشتم در مجلس معطل مانده بوده در کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم به تصویب نهایی رسید.
فتحی پور همچنین در ادامه لحاظ کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در لایحه بودجه سال 88 و همچنین قوانین مربوط به گمرک را از دیگر مصوبات خوب کمیسیون اقتصادی دانست.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اقدامات این کمیسیون در سال جدید گفت:‌ پی گیری سیاستهای اصل 44 قانون اساسی  و تعیین تکلیف وضعیت بانکها در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات انها و وضع کردن قانون برای بانکها از دیگر اقدامات کمیسیون در سال جدید می باشد.
فتحی پور تصریح کرد:‌ بانکها 46 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند که باید پی گیری شود و بدانیم که چه مقدار از این تسهیلات برگشت داده شده است.
وی همچنین از اعلام وصول تحقیق و تفحص از اجرایی شدن سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و همچنین از تحقیق و تفحص از بانکها در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت پس از کار کارشناسی بر روی این دو موضوع کمیسیون نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 

منبع خبرگزاری مجلس شورای اسلامی


نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:23 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

سعید ابوطالب: فعالیت نستله در ایران باید متوقف شود
نماینده مردم تهران در گفتگو با مهر از بررسی طرحی در مجلس خبر داد که براساس آن، مبادلات اقتصادی با شرکت‌های چند ملیتی به‌ویژه وابسته به رژیم صهیونیستی تنظیم و در صورت لزوم محدود و یا حذف می‌شود.


نماینده مردم تهران درگفتگو با خبرنگارمهر درخصوص واکنش مجلس به فعالیت شرکت نستله وابسته به رژیم صهیونیستی گفت: هم اکنون دستگاه های سیاست‌گذار اقتصادی و سیاسی در کشورهمسو نیستند و به صورت دو کشور مجزا از یکدیگر عمل می کنند.
سعید ابوطالب با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب اطراف مسجد القصی افزود: درحالی که برخی ازکشورهای اروپائی وآسیایی در جهت دستیابی ایران به انرژی هسته ای سنگ اندازی می کنند متاسفانه در عرصه سیاست اقتصادی ما این امر لحاظ نمی شود.
وی تاکید کرد: تمام شرکت هایی که با رژیم صهیونیستی مبادلات اقتصادی دارند ازجمله شرکت نستله و موجب تقویت بنیان مالی این رژیم می شوند، باید از روابط اقتصادی کشور حذف شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این که سلاح اقتصادی یک سلاح برنده در کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه به علت به هم ریخته بودن وضعیت سیاسی و اقتصادی کشوربه این امر توجهی نمی شود.
وی تاکید کرد: اقدام دانشجویان برای مقابله با فعالیت این گونه شرکت ها از جمله نستله کافی نیست و باید مجلس، دولت و رسانه ها در این زمینه به طورجدی وارد میدان شوند.
ابوطالب ازطرح تنظیم مبادلات اقتصادی با شرکت های چند ملیتی از جمله رژیم صهیونیستی در مجلس خبر داد و افزود: به علت بحث بودجه در مجلس، این طرح در سال آینده مطرح خواهد شد.
وی تاکید کرد: مجلس انتظار دارد که برای برخورد با فعالیت شرکت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی نخستین گام را باید دولت بردارد.
در خبرها آمده است: نستله یک کمپانی تغذیه بین‌المللی است که در سال 1866 میلادی در سوئیس توسط هانری نستله تاسیس شد و اکنون در 100 کشور جهان، 350 شعبه دارد. محصولات غذایی نسکافه، سرلاک، مگی، کافی میت و ... از جمله تولیدات این شرکت در سطح جهانی است.
نستله در سال 1998 جایزه جوبیلی (Jubilee Award) را از دست نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرد. این جایزه به بزرگترین شرکت‌های تامین کننده اقتصاد اسرائیل اعطا شده است.
این شرکت در سال 2000 میلادی، مبلغ 6/14 میلیون دلار به صندوق غرامت هلوکاست واریز کرده است. بیانیه رسمی این پرداخت در پایگاه اینترنتی این شرکت موجود است.
اکنون نستله بیش از 4000 پرسنل در بیش از 10 شعبه اصلی در سرزمین‌های اشغالی دارد که یکی از مهمترین شعب آن، در شهرک صهیونیستی سدیروت (واقع در مناطق اشغالی نوار غزه) به مساحت 700 متر مربع می‌باشد.
شرکت نستله مالک 1/50 درصد سهام شرکت اسرائیل Osem (از بزرگترین شرکت‌های غذایی اسرائیل) است. همچنین آمریکا سالانه 24 میلیون دلار را به ازای سرمایه‌گذاری در اسرائیل به این شرکت اعطا می‌کند
 
منبع فروم باشگاه جوانان ایرانی

نوشته شده در  جمعه 88/2/4ساعت  2:18 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()

   1   2      >