سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادله تجاری دارند بهترین مصوبه کمیسیون اقتصادی در سال 87 بوده است.

ارسلان فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت قطع ارتباط و تحریم شرکتهایی که با اسرائیل مبادلات تجاری داشته اند را از بهترین مصوبات این کمیسیون در سال گذشته دانست و در ادامه با اشاره به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ لایحه بودجه سال 88 از پیچیده ترین و مهمترین لوایحی بود که تا به‌حال مجلس انرا مصوب کرده است.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی افزود:‌همچنین لایحه حمایت از مصرف کننده و تولید کنندکان که مدتها از زمان دولت هشتم در مجلس معطل مانده بوده در کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم به تصویب نهایی رسید.
فتحی پور همچنین در ادامه لحاظ کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در لایحه بودجه سال 88 و همچنین قوانین مربوط به گمرک را از دیگر مصوبات خوب کمیسیون اقتصادی دانست.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اقدامات این کمیسیون در سال جدید گفت:‌ پی گیری سیاستهای اصل 44 قانون اساسی  و تعیین تکلیف وضعیت بانکها در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات انها و وضع کردن قانون برای بانکها از دیگر اقدامات کمیسیون در سال جدید می باشد.
فتحی پور تصریح کرد:‌ بانکها 46 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند که باید پی گیری شود و بدانیم که چه مقدار از این تسهیلات برگشت داده شده است.
وی همچنین از اعلام وصول تحقیق و تفحص از اجرایی شدن سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و همچنین از تحقیق و تفحص از بانکها در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت پس از کار کارشناسی بر روی این دو موضوع کمیسیون نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 

منبع خبرگزاری مجلس شورای اسلامی


نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:23 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()