سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحریم کالاها و شرکتهایی که از سود آن برای تجهیز ارتش رژیم "اسرائیل" جعلی و کمک به اقتصاد آن رژیم وحشی استفاده می شود، چه فایده ای برای تحریم کنندگان و مردم آن اجتماع خواهد داشت؟


 

  1. با تحریم این کالاها جایی برای عرض اندام کالاهای داخلی باز خواهد شد و حتی اگر از اجناس مهم و اساسی باشند، باعث خواهد شد محققان و صنعتگران داخلی توجه بیشتری به تولید و ساخت این اجناس نشان دهند.
  2. تحریم کالاهایی که مورد استفاده مردم جامعه است، باعث می شود روحیه دشمن ستیزی در زندگی روز مره نیز داخل شده و بعنوان یک منش ذاتی در بین افراد آن اجتماع در آید.
  3. تحریم باعث توجه به تحرکات و فعالیتهای دشمن در عرصه بین الملل خواهد شد و این خود بابی خواهد بود برای آمادگی همیشگی نسبت به رویارویی با دشمن صهیونیستی.
  4. تحریم از لحاظ روانشناختی باعث خواهد شد که کودکان نیز از همین سن دارای شم و حس دشمن ستیزی باشند و برای آینده نیز افرادی تربیت خواهند شد که کینه نسبت به صهیونیسم را با همه تبلیغات دشمنان  حفظ کنند.
  5. از همه مهمتر دشمنی که موجودیت خود را مدیون قدرت اقتصادی و کمکهای مالی غرب است، با تحریم اقتصادی از پای در خواهد آمد و تحریم برای جوامع ضد صهیونیسم هزینه بسیار نازلتری خواهد داشت نسبت به جنگ واقعی با اسرائیل و حتی بجای هزینه، فواید زیادی را شامل این جوامع خواهد کرد بدون اینکه تلفات جانی در پی داشته باشد.
  6. تحریم حس وحدت را در بین افراد آن جامعه و حتی دیگر جوامع تحریم کننده بوجود خواهد آورد.
    منبع شیعه آنلاین 

نوشته شده در  یکشنبه 88/2/6ساعت  11:11 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()