سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبش دانش ‌آموزی:
تحریم کالاهای اسرائیل یک تکلیف ملی است

خبرگزاری فارس:در آستانه روز جهانی قدس اعضای جنبش دانش‌آموزی در نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به دولت و مجلس خواستار اجرای قانون تحریم کالاهای صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه ‌انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این نامه آمده است:در لابه‌لای کتاب قانون جمهوری اسلامی ایران،قانونی وجود دارد که نشان از عزم راسخ یک ملت در حمایت از مظلومان و مبارزه با جور اربابان زور و زر و تزویر دارد؛ «قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین»
در بخش دیگری از این نامه آمده است:اما آیا تا به حال نگاهی کوتاه به ویترین مغازه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانی کشورمانان انداخته‌اید؟! آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه این همه کالای صهیونیستی، مرزهای ایران را در نوردیده و بر سفره‌های سحر و افطارمان چیده شده است؟ چگونه البسه‌ای که درآمد حاصل از فروششان گلوله‌های سربی بر قلب کودکان فلسطینی می‌شود را برتن می‌کنیم و با آن به نماز می‌ایستیم؟! چگونه سخت‌افزار و نرم‌افزار رایانه‌های خود را به آخرین تکنولوژی روز کارخانه‌های صهیونیستی مجهز می‌کنیم و فیلم‌های کارخانه‌های فرهنگ سوزی غرب را بر صفحه تلویزیون خانه‌هایمان به نمایش می‌گذاریم و از آنطرف فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم؟!
جنبش دانش‌آموزی در نامه خود با اشاره به ماده هشتم قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب (19/2/84) یادآور شده است:در این قانون هر نوع برقراری رابطه اقتصادی و تجاری و فرهنگی با کمپانی‌ها و موسسات و شرکت‌های وابسته به صهیونیست‌ها در سطح جهان ممنوع می‌باشد. تبصره) وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موظف است ظرف مدت یک سال در حد امکان لیست کامل شرکت‌ها و مؤسسات و کمپانی‌های صهیونیست را در سطح جهان شناسایی و به مجلس شورای اسلامی و هیات دولت ارائه نماید.
در پایان نامه تصریح شده است:تحریم کالاهای صهیونیستی نه تنها یک واجب دینی و قانونی است بلکه یک وظیفه ملی و انسانی است و می‌خواهیم بدانیم چگونه است که پس از گذشت 15سال از تصویب این قانون هنوز اقدام عملی از سوی دولت و مجلس برای تحریم رژیم صهیونیستی و حامیانشان صورت نگرفته است؟
اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مدنی دانش آموزان ایران اسلامی مصرانه از دولت و مجلس می‌خواهند به وظیفه قانونی و تکلیف شرعی خود در معرفی و تحریم بنگاه‌های صهیونیستی عمل نمایند.
منبع خبرگزاری فارسی


نوشته شده در  پنج شنبه 88/2/3ساعت  5:18 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()