سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در یک اقدام انقلابی و پس از ارائه مهلت؛

پاکسازی مترو از تبلیغات نستله توسط دانشجویان

 

دانشجویان همچنین با توزیع نوشته هایی در جمع مسافران مترو که نظاره گر تجمع اعتراضی آنها بودند، نسبت به آگاه سازی مردم در این خصوص اقدام نمودند و خواستار تحریم این شرکت ها از سوی مردم شدند. گزارش ها حاکی از آن است که برخوردهایی میان دانشجویان با مسوولا‌ن مترو صورت گرفته است.
 
رواج تبلیغ و فروش کالا‌های صهیونیستی و شرکت های حامی این رژیم در ایران، به رغم اعتراضات گسترده از سوی مردم موجب شد تا دانشجویان متعهد کشورمان این‌بار خود دست به کار شده و پس از اتمام اولتیماتوم 6 روزه به شرکت متروی تهران نسبت به جمع‌آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی نستله اقدام کنند.

به گزارش سیاست روز، پس از آنکه 2 تشکل دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، در اطلا‌عیه‌ای از طرف جمع کثیری از دانشجویان تهرانی به مدیرعامل متروی تهران هشدار دادند که تا روز 22 بهمن، کلیه فضاهای متروی تهران را از تبلیغات این شرکت صهیونیستی پاکسازی کنند، صبح روز گذشته این دانشجویان با تجمع در ایستگاه امام خمینی (ره) مترو تهران در حالی که پلا‌کاردها و تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در دست داشتند، با انتقاد از اهمال مسوولا‌ن مترو در جمع آوری تبلیغات گسترده شرکت نستله در ایستگاه های مترو به این تبلیغات اعتراض کردند. 

دانشجویان پس از نوشتن شعار "مرگ بر اسراییل" با اسپری رنگی بر روی بنرهای تبلیغاتی این شرکت، در سایر ایستگاه های مترو نیز با نوشتن شعار و جملا‌تی خواستار
دانشجویان پس از نوشتن شعار "مرگ بر اسراییل" با اسپری رنگی بر روی بنرهای تبلیغاتی این شرکت، در سایر ایستگاه های مترو نیز با نوشتن شعار و جملا‌تی خواستار هوشیاری مردم و مسوولا‌ن در تحریم این گونه شرکت ها شدند. دانشجویان همچنین تصویر بزرگی از یک کودک شهید فلسطینی را برروی یکی از تبلیغات شرکت نستله نصب نمودند
هوشیاری مردم و مسوولا‌ن در تحریم این گونه شرکت ها شدند. دانشجویان همچنین تصویر بزرگی از یک کودک شهید فلسطینی را برروی یکی از تبلیغات شرکت نستله نصب نمودند.

دانشجویان همچنین با توزیع نوشته هایی در جمع مسافران مترو که نظاره گر تجمع اعتراضی آنها بودند، نسبت به آگاه سازی مردم در این خصوص اقدام نمودند و خواستار تحریم این شرکت ها از سوی مردم شدند. گزارش ها حاکی از آن است که برخوردهایی میان دانشجویان با مسوولا‌ن مترو صورت گرفته است.

گفتنی است در نامه هفته گذشته دانشجویان خطاب به محسن هاشمی رییس مترو تهران با اشاره به محاصره غزه ، جنایات صهیونیست ها و سکوت سران کشورهای اسلامی و عربی آمده بود: در این خصوص می‌توان به آزاد گذاشتن بازار وسیع ایران برای شرکت‌هایی اشاره کرد که صهیونیست‌ها در آن سهامدار اصلی‌اند و یا به طور علنی قسمتی از درآمدهای سالا‌نه خود را صرف اهداف شوم رژیم اشغالگر قدس می‌کنند.

شرکت "نستله" مهمترین این شرکت‌هاست. "نستله" یک کمپانی تغذیه بین المللی است که اکنون در یکصد کشور دنیا 350 شعبه رسمی دارد و محصولا‌ت غذایی نسکافه، سرلا‌ک، مگی، کافی میت و ... از جمله تولیدات این شرکت در سطح جهانی است. ‌

شرکت مزبور به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده اقتصاد اسرائیل شناخته می‌شود؛ متاسفانه در حالیکه ورود کالا‌های این شرکت به ممالک عربی توسط اتحادیه عرب تحریم شده است، نستله در ایران سال‌هاست که فعالیت می‌کند و حتی در ایران (نزدیکی شهر قزوین) کارخانه‌ای نیز دایر کرده است! از طرفی دیگر محصولا‌ت این کشور به طور آزادانه در کنار محصولا‌ت دیگر تبلیغات وسیعی را آغاز کرده است. از جمله این تبلیغات، در شرکت متروی تهران و ایستگاه‌های مختلف متروست که بیلبوردهای تبلیغی بزرگی را به این امر اختصاص داده است. 

منبع عدالتخانه

نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:42 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()