سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه اعتراض ها به فعالیت شرکت های صهیونیستی؛

اعتراض دانشجویان و جمع آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی نستله در نمایشگاه کتاب

 

گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که در پی این اعتراض، مسوولان نمایشگاه بلافاصله بنر بزرگ تبلیغاتی این شرکت صهیونیستی را جمع آوری کرده و از مسوولان غرفه این شرکت اسراییلی خواسته اند که هرچه زودتر نمایشگاه را ترک کنند.
 
به گزارش عدالتخانه، جمعی از دانشجویان در اعتراض به تبلیغات محصولات شرکت‌های اسرائیلی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل این نمایشگاه حضور یافته و خواستار جمع‌آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی "نستله" از این نمایشگاه شدند. 

یکی از اعضای این گروه دانشجویی با اعلام این خبر به خبرنگار عدالتخانه افزود: دانشجویان با حضور در دفتر مدیریت نمایشگاه خواستار توضیح راجع به تبلیغات این شرکت صهیونیستی در نمایشگاه شدند. 

بر مبنای گفته وی، مسوولان نمایشگاه با تشکر از دغدغه دانشجویان اظهار داشتند ما هم مثل شما در حال پیگیری این موضوع هستیم و درصورت تایید مقامات بالاتر نسبت به جمع آوری تبلیغات این شرکت اقدام خواهیم کرد.
 
به گفته دانشجوی مذکور، یکی از مسوولین بازرسی نمایشگاه خواستار ارائه اعتراض دانشجویان به صورت مکتوب شد که نامه اعتراض آمیزی با امضای نمایندگان دانشجویان تحویل مسوولان نمایشگاه شد و با ارائه مهلتی یکروزه درخواست شد تا نسبت به جمع آوری تبلیغات شرکت صهیونیستی نستله و غرفه آن اقدام نمایند. 

گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که در پی این اعتراض، مسوولان نمایشگاه بلافاصله بنر بزرگ تبلیغاتی این شرکت صهیونیستی را جمع آوری کرده و از مسوولان غرفه این شرکت اسراییلی خواسته اند که هرچه زودتر نمایشگاه را ترک کنند. 

منبع عدالتخانه

نوشته شده در  جمعه 88/1/28ساعت  11:28 عصر  توسط تحریم اسرائیل 
  نظرات دیگران()